یوسف در اصفهان ماندنی شد؛/ هیچکس قهرمان را ترک نمی‌کند: تمدید با ستاره فصل

ورزش سه دوشنبه 11 خرداد 1405 - 10:55
مسعود یوسف، ستاره جوان و ملی‌پوش گیتی‌پسند اصفهان، برای یک فصل دیگر قرارداد خود را با قهرمان لیگ تمدید کرد تا اسکواد گیتیزن‌ها با کمترین تغییر حفظ شود.

به گزارش ورزش سه، در ادامه سیاست حفظ مهره‌های کلیدی، مسعود یوسف، ستاره ملی‌پوش و از بهترین‌های فصل گذشته لیگ برتر، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با گیتی پسند تمدید کرد تا ترکیب اصلی قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر تا حد زیادی دست‌نخورده باقی بماند. به این ترتیب گیتیزن‌ها با کمترین ریخت و پاش و با حفظ انسجام خود به استقبال فصل جدید خواهند رفت.

یوسف در فصل گذشته از مهره‌های تعیین کننده گیتی پسند در قهرمانی لیگ بود و در بسیاری از مسابقات بزرگ تفاوت‌ها را رقم زد. این ستاره ۲۵ ساله، ۱۵ بار موفق به گلزنی شد و جایگاه ثابتی در تیم ملی به دست آورد. عملکرد سالنی باز جوان به اندازه‌ای قابل توجه بود که در بین بهترین بازیکنان فصل قرار گرفت و یک سال موفقیت آمیز را تجربه کرد.

2456268

او علاوه بر اینکه ۱۵ گل به ثمر رسانده، به همین تعداد گل ساخته است و بیشترین پاس گل را بین هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده و در مجموع روی ۳۰ گل گیتیزن‌ها نقش مستقیم داشته است.

لازم به ذکر است مسعود یوسف چهار قهرمانی لیگ برتر را با گیتی پسند در کارنامه دارد و از این حیث، پرافتخارترین بازیکن زیر ۲۵ سال فوتسال ایران به شمار می‌رود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.