کیمیش: استعدادهای زیادی داریم و باید از آنها استفاده کنیم

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 11 خرداد 1405 - 10:50
هافبک تیم ملی فوتبال آلمان می‌گوید مانشافت بازیکنان مستعد زیادی در ترکیبش دارد و باید از آنها بهره ببرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یاشوا کیمیش که در برتری 4 بر صفر شب گذشته (یکشنبه) تیم ملی فوتبال آلمان مقابل فنلاند در دیداری دوستانه‌، 90 دقیقه بازی کرد و پاس‌ گل اول مانشافت را هم در دقیقه 33 برای دنیز اونداو ساخت، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «‌ZDF» آلمان گفت: ما در طول 90 دقیقه خیلی فرصت خودنمایی به فنلاند ندادیم و می‌توان گفت که عملاً موقعیتی به آنها ندادیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

هافبک تیم ملی فوتبال آلمان تصریح کرد: ما می‌خواستیم تا حد امکان از سیستم پرس شدید استفاده کنیم و همین منجر به گل دنیز اونداو شد. ما یک گل از روی ضدحمله و یک گل از روی ضربه شروع مجدد به ثمر رساندیم. گل‌های ما ترکیبی از همه چیز بود. ما در این تیم استعدادهای زیادی داریم و باید هر بازی این استعدادها را به زمین بیاوریم.  

تیم ملی فوتبال آلمان که در سه بازی دوستانه اخیرش موفق شده تیم‌های سوئیس، غنا و فنلاند را شکست دهد، حالا راهی ایالات متحده خواهد شد تا آخرین بازی دوستانه‌اش پیش از آغاز بیست‌وسومین دوره جام جهانی را در تاریخ 16 خرداد مقابل آمریکا در شیکاگو انجام دهد.

شاگردان یولیان ناگلسمان در گروه E جام جهانی 2026 با تیم‌های کوراسائو، ساحل عاج و اکوادور همگروه هستد و در تاریخ 24 خرداد در اولین بازی‌ خود در این رقابت‌ها به مصاف کوراسائو خواهند رفت.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.