روز داغ خراسان جنوبی؛ کاهش دما از فردا

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 10:44
بیرجند- کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از فردا سه شنبه، دوازدهم خرداد روند کاهشی دمای هوا در استان آغاز می‌شود.

فاطمه زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس خروجی مدل‌های هواشناسی، طی ۲۴ ساعت آینده دماهای بیش‌تر از نرمال در استان ثبت خواهد شد و هوا گرمتر می‌شود.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از فردا از شدت گرمای هوا در استان کاسته می‌شود و روند کاهشی دما در روز چهارشنبه محسوس‌تر است.

زارعی اظهار کرد: همچنین بر اساس الگوی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر هقته، بر سرعت وزش باد در استان افزوده می‌شود.

وی یادآور شد: در برخی ساعات شاهد کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود و هشدار سطح زرد به قوت خود باقی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.