به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در این دیدار که در سالن فجر بندرعباس برگزار شد، تیم فوتسال انتظار درخت سبز توانست با نتیجه چهار بر یک تیم یاران شهسوار را شکست داده و عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.
در وقت نخست «مانی شیدایی» برای تیم انتظار درخت سبز گلزنی کرد اما این گل بلافاصله روی یک اشتباه گل به خودی کار را به تساوی کشاند.
اما در وقت دوم باز این تیم انتظار درخت سبز بود که با یک بازی هجومی سه بار توسط «محمد مهدی رحمتزاده»، «رضا چرخیده» و گل به خودی تیم حریف موفق شد با نتیجه چهار بر یک تیم یاران شهسوار را شکست دهد.
به این ترتیب تیم انتظار درخت سبز در پایان این مسابقات با کسب ۲ برد و ۶ امتیاز عنوان قهرمانی این رقابتها را از آن خود کرد و بازیکنان تیم یاران شهسوار نیز با یک برد و سه امتیاز دوم شدند.
تیم ستارگان احمدی در بازی ردهبندی با پیروزی بر آوای حدید میناب در جایگاه سوم ایستاد و آوای حدید میناب نیز چهارم شد.
در مراسم پایانی این رقابتها که با حضور پدر و مادر شهید پرهام رنجبری دانشآموز شهید مدرسه شجره طیبه میناب، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، حمید رضایی رییس کمیته فوتسال استان و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران برگزار شد، از تیم های اول تاسوم و برگزیدگان فنی مسابقات تجلیل شد.
امیر محمدمرادپور از تیم ستارگان احمدی بهعنوان بازیکن اخلاق، محمد مهدی رحمتزاده از تیم انتظار درخت سبز با ۶ گلزده آقای گل، امیرحسین علیزاده از تیم یاران ششهسوار بهترین بازیکن و سجاد بهمنزاده از تیم آوای حدید میناب بهترین سنگربان انتخاب شدند.













