ابراز رضایت ناگلسمان از عملکرد شاگردانش مقابل فنلاند

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 11 خرداد 1405 - 10:16
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از عملکرد شاگردانش مقابل فنلاند در دیداری دوستانه ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در دیداری دوستانه‌ در شهر ماینتس موفق شدند میهمان خود یعنی فنلاند را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهند، پس از این دیدار در ارزیابی عملکرد شاگردانش گفت: بازیکنان برنامه بازی ما را به خوبی به اجرا درآوردند. ما بازی را خوب شروع کردیم و 15 دقیقه آغازین عالی بودیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان تصریح کرد: در نیمه دوم ما در پاره‌ای موارد در دفاع فرو رفتیم و سپس از روی ضدحمله موفق به گلزنی شدیم که این نکته خوبی برای ما است. ما نتیجه خوبی کسب کردیم و دروازه‌مان را هم بسته نگه داشتیم و این رویه باید ادامه داشته باشد.

تیم ملی فوتبال آلمان حالا باید راهی ایالات متحده شود، جایی که پیش از آغاز ماجراجویی‌اش در بیست‌وسومین دوره جام جهانی، در تاریخ 16 خرداد دیداری دوستانه مقابل آمریکا در شیکاگو انجام دهد.

مانشافت در گروه E جام جهانی 2026 با تیم‌های کوراسائو، ساحل عاج و اکوادور همگروه است و در تاریخ 24 خرداد در اولین بازی‌اش در این رقابت‌ها به مصاف کوراسائو خواهد رفت.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.