سیزدهمین جشنواره کارفرمایان برتر در هرمزگان آغاز بکار کرد

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 09:10
بندرعباس - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: سیزدهمین جشنواره کارفرمایان برتر استان، با هدف حمایت از اشتغال پایدار و قدردانی از کارفرمایان خوش‌حساب در استان آغار شده است.

عباس اکبری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سیزدهمین جشنواره کارفرمایان برتر در سال ۱۴۰۵ با مشارکت تشکل‌های صنفی کارفرمایی و سازمان‌های مرتبط، به منظور تقویت تعامل با سازمان و جامعه کارفرمایی استان و نیز تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت و امنیت ملی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی و انتخاب کارفرمایان برتر در چهار سطح کارگاهی شامل، کارگاه‌های با بیش‌از ۱۰۰ نفر بیمه شده، کارگاه‌های دارای ۵۰ تا ۱۰۰ نفر بیمه شده، کارگاه‌های دارای ۶ تا ۴۹ نفر بیمه شده و همچنین کارگاه‌های دارای یک تا پنج نفر بیمه شده انجام خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان اظهار کرد: هدف از این انتخاب، حمایت از اشتغال پایدار، ترویج فرهنگ کارآفرینی و پشتیبانی از کارفرمایانی است، که در کنار حمایت از نیروی کار، همواره خوش‌حساب بوده‌اند.

اکبری با اشاره به اینکه برگزیدگان نهایی ضمن تکریم به سطح ملی نیز معرفی خواهند شد، ادامه داد: کارفرمایان برتر با هدف حمایت و پشتیبانی از اشتغال پایدار، ترویج فرهنگ کارآفرینی با هدف پشتیبانی از فعالیت کارفرمایان خوش حساب و حامی کارگر انتخاب می‌شوند.

وی بیان کرد: کارفرمایان و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی برای ثبت‌نام و بارگذاری مدارک و مستندات خود تا پایان وقت اداری ۳۱ خردادماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه الکترونیکی «پرس لاین» به نشانی https://tamin.porsline.ir/s/karfarmabartar در این جشنواره شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش‌از ۹۰۹ هزار و ۱۸۹ بیمه‌شده اصلی و تبعی در هرمزگان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.