واکنش مبینا نعمت‌زاده به اختلاف با ناهید کیانی

فرارو دوشنبه 11 خرداد 1405 - 07:52
دارنده مدال برنز تکواندوی المپیک به دلیل مصدومیت بازی‌های آسیایی ناگویا را از دست داد.

مبینا نعمت زاده دارنده مدال برنز تکواندوی المپیک با بیان اینکه به دلیل پارگی رباط صلیبی حضور در بازی های آسیایی را از دست داده است، گفت: من به این مسابقات نمی رسم و 9 ماه باید دوران نقاهت را طی کنم.

وی افزود: قرار بود میان من و ناهید کیانی برای حضور در بازی های آسیایی انتخابی برگزار شود اما رباط صلیبی من کاملا پاره شده است.

وی درباره حواشی‌اش در تکواندو و کری خوانی‌هایش با ناهید کیانی، گفت: ما واقعا خیلی در کنار هم خوبیم و مثل دو دوست و دو رقیب که می‌توانند به هم کمک کنند هستیم. من اصلا اهل کری خواندن نیستم و همیشه حرفم را در زمین می زنم.

نعمت‌زاده افزود: مطمئنم بعد از آسیب دیدگی‌ام خوش می‌درخشم. واقعا با کیانی دوست هستیم.

دارنده مدال برنز المپیک با اشاره به ناکامی اش در مسابقات آسیایی گفت: یک ماه قبل از مسابقات آسیایی رباط صلیبی‌ام‌ پاره شد و فقط خانواده‌ام می‌دانند چه بر من گذشت. هدفم این بود که با مدال آوری مردم را خوشحال کنم اما شرایط پایم طوری نبود که عملکرد خوبی داشته باشم. هفته بعد جراحی می کنم و از مردم می‌خواهم برای مبینای 20 ساله‌شان انرژی مثبت بفرستند.

وی درباره اینکه با علم به اینکه رباط صلیبی‌اش پاره شده به این مسابقات اعزام شده است یا خیر، گفت: قبل از اعزام کاملا اینطور نبود اما بعد از اعزام MRI نشان داد رباط صلیبی‌ام پاره شده است. یک ماه و نیم قبل از اعزام آسیب دیدم. روزی دو بار فیزیوتراپی می‌کردم اما جلوی حریف کره‌ای برنامه ریزی‌ام کارساز نبود. 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.