خاطره حدادعادل از شام خوردن با رهبر شهید؛ قدری نان و پنیر آورند که نصف کردیم و خوردیم

خبرآنلاین دوشنبه 11 خرداد 1405 - 05:46
حدادعادل با تاکید بر ساده زیستی رهبر شهید انقلاب از شامی که در دوران ریاست جمهوری ایشان خورده‌ بودند، تعریف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی حدادعادل در مصاحبه‌ای خاطره‌ای از ساده زیستی رهبر شهید انقلاب را ذکر کرد و گفت: یک سال از دور اول ریاست جمهوری ایشان گذشته بود که خدمت ایشان جلسه ای داشتیم، گفتند که شام بمان و من هم با افتخار پذیرفتم

وی افزود: به همسرشان تلفن کردند و گفتند که مهمان دارند و شام بفرستند، از پاسخ های ایشان حدس زدم که گفته‌اند شام فقط به اندازه شما است. گفتند که ایرادی ندارد هرچه هست بفرست و اگر پنیر و کره داریم بفرست که ما با هم بخوریم. نیم ساعت بعد یک سینی آوردند که به اندازه یک نفر برنج و خورشت داشت، قدری هم نان و پنیر که ما با هم نصف کردیم و خوردیم».

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.