اکران «ویدئوی بنی» در سینماتک خانه هنرمندان

خبرآنلاین یکشنبه 10 خرداد 1405 - 20:31
فیلم سینمایی «ویدئوی بنی» به کارگردانی میشائیل هانکه در خانه هنرمندان اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، فیلم سینمایی «ویدئوی بنی» محصول سال ۱۹۹۲ ساخته میشائیل هانکه ساعت ۱۸ دوشنبه ۱۱ خرداد در سالن ناصری خانه هنرمندان به نمایش درمی‌آید.

این فیلم داستانی ۱۱۰ دقیقه‌ای، در قالب دومین فیلم اکران بسته «در تقبیحِ خشونت» و برنامه ۶۶۵ سینماتک با زیرنویس فارسی روی پرده می‌رود. این فیلم در ژانر وحشت، ماجرای بنی پسری ۱۴ ساله است که پدر و مادر شاغلش اغلب او را در خانه تنها می‌گذارند. او بیشتر وقتش را به تماشای فیلم‌های خشن می‌گذراند.

«ویدئوی بنی» در جوایز سالانه اروپا توانست جایزه فیپرشی را از آن خود کند و میشائیل هانکه را به شهرت برساند.

آرنو فریش، آنگلا وینکلر و اولریش موهه از بازیگران فیلم هستند.

در سلسله برنامه «مرور برگزیده آثار میشائل هانکه» از ۱۰ تا ۱۳ خرداد، چهار فیلم‌ از میشائیل هانکه برای علاقمندان سینما به نمایش در می‌آید. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این فیلم می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

۲۴۲۲۴۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.