فوری؛ سپاهان آسیا را از دست داد

فرارو یکشنبه 10 خرداد 1405 - 19:23
گفته می‌شود باشگاه سپاهان موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای نشده و نمی‌تواند در فصل بعد مسابقات باشگاهی آسیا حضور داشته باشد.

​باشگاه سپاهان بعد از عدم صورت مجوز حرفه‌ای به کمیته استیناف اعتراض کرد. این کمیته اما همانند کمیته صدور مجوز حرفه‌ای رای به  عدم صدور مجوز داد.

با این حال باشگاه سپاهان از کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره استعلام گرفت و AFC با درخواست سپاهان برای باز شدن سایت جهت بارگذاری مدارک مخالفت کرد.

بدین ترتیب سپاهان از کسب مجوز حرفه‌ای بازماند و نمی‌تواند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ٢ شرکت کند.

 عدم شفافیت در صورت‌های مالی باعث شد تا سپاهان موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای نشود. بعد از اعتراض این باشگاه، روز گذشته جلسه کمیته استیناف برگزار شد اما تایید همان رأی قبلی، طلایی پوشان را از مسابقات باشگاهی آسیا محروم کرد.

گفتنی است انتخاب سپاهان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بر اساس جدول فعلی لیگ برتر صورت گرفت که شاگردان نویدکیا بعد از استقلال و تراکتور در رده سوم قرار دارند.

در همه این‌ مدت مناقشه تیم‌های بالانشین برای آسیایی شدن سوژه اصلی لیگ برتر بوده و در حالی که به نظر می‌رسید با اعلام اسامی نماینده‌ها، این قائله خاتمه پیدا کند، حذف سپاهان جدال سه تیم گل‌گهر، چادرملو و البته پرسپولیس را برای حضور در سطح دوم مسابقات باشگاهی قاره وارد فاز تازه‌ای خواهد کرد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.