مشاهده دود در آسمان غرب تهران/ علت چیست؟

اقتصادنیوز یکشنبه 10 خرداد 1405 - 19:19
اقتصادنیوز: حوالی ظهر امروز، یک مورد حادثه آتش سوزی در محدوده اتوبان ستاری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص دود متصاعد شده در حوالی اتوبان ستاری، گفت: این حریق مربوط به یک ساختمان دو طبقه بوده که در طبقه همکف آن پارکینگ را به انباری کالا تبدیل کرده بودند و دچار حریق شده بود.

جلال ملکی در جزئیات این حادثه گفت: حوالی ظهر امروز، یک مورد حادثه آتش سوزی در محدوده اتوبان ستاری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: مورد حادثه یک ساختمان دو طبقه مسکونی بود که در طبقه همکف آن پارکینگی به مساحت حدود ۷۰ متر را به انبار تبدیل شده بودند و مقداری لاستیک، روغن و دیگر اجناس مربوطه در آن قرار داشت که مورد حریق قرار گرفت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: درپی گزارش بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی اعزام شدند و آتش در کوتاه‌ترین زمان اطفا و دود از محل حریق تخلیه شد.

جلال ملکی در پایان گفت: این حادثه موردی مصدومیت و تلفات جانی نداشته و محل حادثه نیز لکه‌گیری و ایمن سازی شد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.