انتقاد از داور: آمده بود که آرسنال را تنبیه کند!

ورزش سه یکشنبه 10 خرداد 1405 - 10:40
سمیر نصری از عملکرد داور در دیدار آرسنال برابر پاری سن ژرمن انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از فینال بزرگ بوداپست که گابریل ضربه پنالتی فوق‌العاده مهمش را به آسمان زد و پس از تساوی ۱-۱، جام را به پاری‌سن‌ژرمن تقدیم کرد، نصری هیچ ملاحظه‌ای به خرج نداد. این بازیکن سابق آرسنال در گفتگو با برنامه Late Football Club شبکه کانال‌پلاس ادعا کرد که داور بعد از وقت استراحت علیه تیم میکل آرتتا موضع گرفت.

نصری اعلام کرد: «در نیمه دوم، داور به‌ طور سیستماتیک علیه آرسنال سوت زد. او آنها را به خاطر وقت‌کشی‌شان در نیمه اول تنبیه کرد.» توپچی‌ها با گل زودهنگام کای هاورتز پیش افتاده بودند و بخش زیادی از نیمه اول با یک دفاع فشرده منظم، قهرمانان فعلی را کلافه کردند، تاکتیکی که به باور نصری با گروه داوری نتیجه معکوس داد.

2455985

یکی از بحث‌برانگیزترین لحظات مسابقه در وقت‌های اضافه رخ داد که نونی مادوئکه، بازیکن تعویضی، تحت فشار نونو مندس در محوطه جریمه نقش زمین شد. در حالی که هواداران و بازیکنان آرسنال برای اعلام پنالتی فریاد می‌زدند، نصری نگاه دقیق‌تر و چندلایه‌تری به این صحنه ارائه کرد که می‌توانست مسیر تاریخ را تغییر دهد.

نصری توضیح داد: «اگر برای پنالتی سوت می‌زد، فکر نمی‌کنم کمک داور ویدیویی آن را لغو می‌کرد. اما این‌که سوت نزد هم رسوایی نیست.» او با وجود انتقاد قبلی‌اش از جانبداری داور، پذیرفت که اعلام‌ نشدن پنالتی در صحنه مادوئکه در یک «منطقه خاکستری» و سلیقه‌ای قرار می‌گیرد، نه این‌که یک اشتباه قطعی و روشن داوری باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.