به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا، رسانههای رژیم صهیونیستی از وقوع دو حادثه امنیتی جداگانه برای نظامیان ارتش این رژیم در جنوب لبنان طی ساعات اخیر خبر دادند.
بر اساس گزارشهای اولیه، در این حوادث دست کم یک نظامی صهیونیست کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدهاند که حال برخی از آنان وخیم گزارش شده است.
رسانههای رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند که نظامیان زخمی با بالگرد به بیمارستان «رمبام» در حیفا منتقل شدهاند.
طبق این گزارشها، یک فرمانده گردان و یک نظامی اسرائیلی بر اثر انفجار پهپاد بمب گذاری شده حزب الله در مسیر یک نیروی نظامی در جنوب لبنان به شدت زخمی شدهاند.
به گزارش ایرنا، منابع خبری پیش تر گزارش دادند که درگیریهای شدیدی میان رزمندگان مقاومت و نظامیان دشمن صهیونیستی در دروازههای شهرک دبین در جنوب لبنان در جریان است.
شبکه المنار گزارش داد که رزمندگان مقاومت همزمان با درگیری سنگین با نظامیان صهیونیست یک بمب را در مسیر حرکت نیروهای دشمن منفجر کردهاند.
توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرکهای نبطیه، کفرتبنیت، قلاویه، دبین، بلاط، برعشیت، الغندوریه، خربه سلم، بیوت السیاد، السلطانیه، قبریخا و تولین را گلوله باران کردهاند.
جنگندههای رژیم صهیونیستی نیز شهرکهای کفرجوز و شوکین را بمباران کردهاند.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حزب الله بیش از ۳۰ موشک به سوی شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده و دایره اهداف مقاومت، شهرهای صفد، نهاریا، کروئیل و میرون را شامل شده است.
شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی اعلام کرد که تل آویو از گسترش سریع دایره اهداف حزب الله غافلگیر شده و برای آن آمادگی نداشته است.










