درگیری‌های شدید رزمندگان مقاومت با نظامیان دشمن در جنوب لبنان

ایرنا یکشنبه 10 خرداد 1405 - 00:16
تهران- ایرنا- منابع خبری گزارش دادند که درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان مقاومت و نظامیان دشمن صهیونیستی در دروازه‌های شهرک دبین در جنوب لبنان در جریان است.

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا از شبکه المنار، رزمندگان مقاومت همزمان با درگیری سنگین با نظامیان صهیونیست یک بمب را در مسیر حرکت نیروهای دشمن منفجر کرده‌اند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های نبطیه، کفرتبنیت، قلاویه، دبین، بلاط، برعشیت، الغندوریه، خربه سلم، بیوت السیاد، السلطانیه، قبریخا و تولین را گلوله باران کرده‌اند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز شهرک‌های کفرجوز و شوکین را بمباران کرده‌اند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حزب الله بیش از ۳۰ موشک به سوی شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده و دایره اهداف مقاومت، شهرهای صفد، نهاریا، کروئیل و میرون را شامل شده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی اعلام کرد که تل آویو از گسترش سریع دایره اهداف حزب الله غافلگیر شده و برای آن آمادگی نداشته است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.