زیدآبادی: توهین و تحقیری بالاتر از فیلترشکن هست؟!/ برای رفع این مردم‌آزاری ریشی بجنبانید!

فرارو شنبه 09 خرداد 1405 - 14:30
احمد زیدآبادی اعلام کرد: پدیده فیلتر و فیلترشکن، انصافاً بدترین نوع مردم‌آزاری است. مثل این است که دَم نانوایی، باجگیرانی را بگماری تا به زور، پولی اضافه از خلایق بگیرند و بعد نان‌ها را تکه پاره کرده و هر پاره را با فاصلۀ بسیار، در اختیار مشتری قرار دهند!

احمد زیدآبادی، فعال رسانه، در کامال تلگرامی خود نوشت: پدیدۀ فیلتر و فیلترشکن واقعاً مایۀ زوال عقل شده است! با هر سطحی از تعقل نمی‌توان آن را توضیح داد و حتی به درستی فهمید! 

انصافاً بدترین نوع مردم‌آزاری است. مثل این است که دَم نانوایی، باجگیرانی را بگماری تا به زور، پولی اضافه از خلایق بگیرند و بعد نان‌ها را تکه پاره کرده و هر پاره را با فاصلۀ بسیار، در اختیار مشتری قرار دهند! 

توهین و تحقیری از این بالاتر و آشکارتر؟ چه کسانی پشت این ماجرایند و از عصبی کردن مردم چه منفعتی می‌برند؟ 

تاکنون بسیاری از مسئولان کشور در این باره صحبت کرده‌اند و همگی نیز چنین مکانیسمی را نهایت بلاهت و آزارگری دانسته‌اند. با این همه، انگار کاری از کسی برنمی‌آید! 

هر یک از مسئولان که به قول مولانا در ریش او خاصیتی است وقت آن است که از سر وظیفه ریشی بجنباند و خلق خدا را از این رنج و محنت و تحقیر رها سازد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.