آمریکا مدعی توقیف یک میلیارد دلار ارز دیجیتال ایرانی‌ها شد

رکنا شنبه 09 خرداد 1405 - 09:35
رکنا سیاسی : اسکات بسنت وزیر خزانه‌داری آمریکا می‌گوید، دولت ایالات متحده یک میلیارد دلار از ارزهای دیجیتال ایرانی‌ها را توقیف کرد.

به گزارش رکنا به نقل از فارس ، وزیر خزانه‌داری آمریکا مدعی شده که دولت این کشور یک‌ میلیارد دلار از دارایی ایرانی‌ها را توقیف کرده است.

در روزهای اخیر بحث آزادسازی ۱۲ میلیارد دلار از دارایی بلوکه شده ایران به عنوان پیش‌شرط توافق مطرح شده بود.

دارایی‌های به شکل رمزارز از دید حقوقی قابلیت ردیابی ندارند و مشخص نیست آمریکا تحت چه عنوانی نسبت به توقیف این میزان رمز ارز منتسب به ایرانی‌ها اقدام کرده است. 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.