چه خبر از ویزای آمریکا؟

فرارو شنبه 09 خرداد 1405 - 08:47
مدیر تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید آمریکا هنوز برای این تیم ویزا صادر نکرده است.

مهدی محمدنبی مدیر تیم ملی فوتبال ایران بعد از برتری سه بر یک ایران برابر گامبیا در دیداری دوستانه، درباره کمپ تیم ملی ایران در جام‌جهانی اظهار کرد: کمپ مکزیک را فیفا به ما پیشنهاد داده است. ما پذیرفتیم به این کمپ برویم. تیم ما یک هفته دیگر به این کمپ خواهد رفت.

وی درباره صادر نشدن ویزای کاروان ایران برای حضور در جام‌جهانی هم گفت: به فیفا ایمیل زدیم و پرسیدیم که چه روزی قرار است ویزا صادر شود. ما ویزای مولتی آمریکا و مکزیک را نیاز داریم و کارهای اداری آن در هفته پیش رو انجام خواهد شد.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در ادامه گفت: اینکه هنوز ما صادر نشده، همه از آن اطلاع دارند و این عادلانه نیست. افکار عمومی به تیم ملی ایران علاقه پیدا کرده‌اند. ما هم امیدواریم هرچه زودتر این مشکل (صدور ویزا) حل شود. تمرکز بازیکنان روی این مشکلات نیست و روی مسائل فنی است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.