خط پایان مذاکرات دور از دسترس است؟

فرارو شنبه 09 خرداد 1405 - 01:28
خبرنگار الجزیره نوشت: در مذاکرات ایران و آمریکا هیچ چیز نهایی نیست مگر زمانی که واقعا همه چیز نهایی شده باشد.

علی هاشم خبرنگار الجزیره به نقل از یک منبع ایرانی گفت: با تیمی که هیچ چارچوب حرفه‌ای یا اخلاقی ثابتی ندارد، سلیقه‌ای عمل میکند و مدام خواسته‌هایش را تغییر می‌دهد، هیچ‌چیز را نمی‌توان «نهایی» شده دانست.

علی هاشم

این خبرنگار در ادامه نیز با انتشار پیامی در شبکه ایکس نوشت: «لازم است به یک قاعده اشاره شود که در مواجهه با تفاهم‌های ایران و آمریکا به‌تدریج به امری ضروری تبدیل شده است: هیچ‌چیز نهایی نیست مگر زمانی که واقعاً نهایی شود.»

وی در ادامه بیان کرد: «منظور این است که همچنان امکان خرابکاری در توافق یا تفاهم وجود دارد، و همچنین نمی‌توان احتمال عقب‌نشینی هر یک از طرفین بر اساس محاسبات راهبردی را کنار گذاشت. در گذشته، دو طرف در بیش از یک نوبت به توافق نزدیک شدند، اما خط پایان همچنان دور از دسترس باقی ماند.»

علی هاشم توییت

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.