واکنش PGSA به تحریم از سوی آمریکا

فرارو شنبه 09 خرداد 1405 - 00:36
نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس نوشت: تسلط بر تنگه هرمز را که در میدان و دیپلماسی به دست نیاوردید، با تحریم هم به دست نخواهید آورد.

نهاد مدیریت آب‌راه خلیج فارس در واکنش به تحریم توسط وزارت خزانه داری آمریکا با انتشار پیامی در شبکه ایکس نوشت: «وزارت خزانه‌داری آمریکا اخیرا از تحریم PGSA خبر داده. PGSA ضمن محکومیت این اقدام، تحریم‌شدن توسط کشوری را که رئیس آن به دزدی دریایی افتخار می‌کند، نشانه‌ای از عملکرد مثبت خود می‌داند.»

این نهاد در ادامه افزود: «تسلط بر تنگه هرمز را که در میدان و دیپلماسی به دست نیاوردید، با تحریم هم به دست نخواهید آورد.علیرغم اقدامات تنش‌زای ایالات متحده در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان، این نهاد در راستای تسهیل تردد، بی‌وقفه به بررسی و ارائه مجوز عبور به شناورهای غیرمتخاصم ادامه می‌دهد. به زودی آماری از ماه اول فعالیت نهاد PGSA منتشر خواهد شد.»

واکنش

واکنش۲

اخیرا وزارت خزانه داری آمریکا با انتشار  بیانیه‌ای نهاد آبراه مدیریت خلیج فارس را در لیست تحریمی علیه ایران قرار داده است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.