حمید رسایی: به رهبری طعنه نزدم

فرارو جمعه 08 خرداد 1405 - 23:09
حمید رسایی نوشت: جزو اولین کسانی بودم که ۲ روز پس از خبر شهادت رهبر شهید، غیر مستقیم آقا مجتبی را بعنوان گزینه مناسب رهبری معرفی کردم.

حمید رسایی، نماینده‌ی  مجلس، در کانال خود در ایتا نوشت:

روز گذشته طبق روال روزانه، مطالب کانالم را با یک یادداشت قرآنی آغاز کردم. [لینک] اتفاقا چون فرصت نداشتم، یادداشت قبلی را بازنشر کردم.

برخی از کانال‌ها مریض با اغراض سیاسی، پس از انتشار پیام پرمغز و نغز رهبر معظم انقلاب درباره مجلس، با قلب واقعیت، ادعا کردند که رسایی پس از پیام رهبری طی یادداشتی به ایشان طعنه زده! از اینجا یک خط تخریبی آغاز شد! متأسفانه برخی افراد هم بدون دقت وتامل، به تکرار این ادعای دروغ پرداختند. درحالی که:

۱. یادداشت دیروز بنده ساعت ۸ صبح و پیام رهبر انقلاب ساعت ۱۴ منتشر شد.

۲. حتی اگر از نظر زمانی بعد از آن هم بود، هیچ طعنه‌ای به رهبری ایشان نداشت. جزو اولین افرادی بودم که به شبهه موروثی بودن رهبری ایشان پاسخ دادم و بارها تاکید کرده‌ام که رهبری ایشان بدلیل شایستگی‌های شخصیتی است.

۳. جزو اولین کسانی بودم که ۲روز پس از خبر شهادت رهبر شهید، غیر مستقیم آقا مجتبی را بعنوان گزینه مناسب رهبری معرفی کردم و در روزهای بعد با انتشار زندگی‌نامه تفصیلی ایشان دربرابر خطی که تلاش می‌کرد ایشان رهبر نشود، ایستادم.

۴. درحالی که خناسان سیاسی بدنبال استمرار شورای رهبری بودند، جزو اولین کسانی بودم که مقابلش ایستادم.

۵. یک شب قبل از اعلام رسمی، خبر رهبری ایشان را اعلام و روز بعد متن بیعت‌نامه‌ام با ایشان را منتشر کردم.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.