سپاه از عبور ۲۴ کشتی در شبانه روز گذشته از تنگه هرمز خبر داد

رکنا جمعه 08 خرداد 1405 - 20:17
رکنا سیاسی: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: در شبانه روز گذشته، ۲۴ فروند کشتی با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.

پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز جمعه(۸ خردادماه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که طی شبانه روز گذشته ۲۴ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینر بر و سایر کشتی های تجاری پس از کسب مجوز با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.

در این اطلاعیه تصریح شده، کنترل هوشمند تنگه هرمز با اقتدار در حال انجام است و هرگونه تجاوز با ضربات کوبنده پاسخ داده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، پیش از این نیز نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد شب گذشته نیز چندین کشتی بصورت غیرمجاز با دستکاری و خاموش کردن سیستم‌های ناوبری، قصد ورود به خلیج فارس را داشتند. رزمندگان نیروی دریایی سپاه بعد از چندین نوبت اخطار رادیویی دو فروند از آنها را در جای خود متوقف و مابقی نیز مجبور به بازگشت شدند.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.