سپاه: ۲۴ فروند کشتی از تنگه هرمز عبور کردند

فرارو جمعه 08 خرداد 1405 - 19:46
روابط عمومی نیروی دریایی سپاه اعلام‌ کرد: طی شبانه روز گذشته ۲۴ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینر بر و سایر کشتی های تجاری پس از کسب مجوز با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه اطلاعیه ای درباره عبور ۲۴ فروند کشتی با هماهنگی نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز، صادر کرد.

متن اطلاعیه روابط عمومی نیروی دریایی سپاه بدین شرح است:

«طی شبانه روز گذشته ۲۴ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینر بر و سایر کشتی های تجاری پس از کسب مجوز با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.

کنترل هوشمند تنگه هرمز با اقتدار در حال انجام است و هرگونه تجاوز با ضربات کوبنده پاسخ داده خواهد شد.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.