پیشنهاد جنگ میکروبی به جای بمب اتم در صداوسیما!

فرارو جمعه 08 خرداد 1405 - 17:38
یک کارشناس در صدا و سیما اظهار کرد که می‌توان با عملیات سایبری و میکروبی حملاتی انجام داد و مسئولیت آن را به گردن نگرفت. او حتی به بمب چرک اشاره کرد و هشدار داد که ممکن است شرایط به رویارویی هسته‌ای برسد و باید اقدامات پیشگیرانه انجام داد.

در میانه حساسیت‌های مذاکرات ایران و آمریکا، اظهارات عجیب مصطفی خوش چشم؛ یکی از کارشناسان صداوسیما در فضای مجازی وایرال شده است. او در یک برنامه تلویزیونی گفت: «الان دیگر بمب هسته‌ای حرکت جالبی نیست چون سریع مشخص می‌شود کار چه کسی بوده است. به نظر من در این دوران فقط جنگ بیولوژیکی، میکروبی و سایبری جواب می‌دهد.

این کارشناس افزود که می‌توان با عملیات سایبری و میکروبی حملاتی انجام داد و مسئولیت آن را به گردن نگرفت. او حتی به بمب چرک اشاره کرد و هشدار داد که ممکن است شرایط به رویارویی هسته‌ای برسد و باید اقدامات پیشگیرانه انجام داد.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که ادبیات رسمی رسانه ملی و مهمانانش در آستانه مذاکرات حساس با آمریکا، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.