وداع احساسی هالند با گواردیولا

فرارو جمعه 08 خرداد 1405 - 14:38
ارلینگ هالند با انتشار پیامی احساسی از سرمربی خود خداحافظی کرد.

سرانجام دوران ۱۰ ساله و درخشان پپ گواردیولا در منچسترسیتی به پایان رسید؛ سرمربی اسپانیایی که با تسخیر تمامی جام‌های ممکن، میراثی تکرارنشدنی در اتحاد به جا گذاشت.

در این میان، ارلینگ هالند که ۴ سال از دوران حرفه‌ای خود را زیر نظر این نابغه سپری کرد، با انتشار پیامی احساسی به خداحافظی با مربی خود پرداخت.

هالند در صفحه شخصی خود نوشت: پپ، تو هرگز از آموختن دست نکشیدی. شاید عجیب باشد، اما تو کاری کردی که ایستادن در قله، برای ما عادی شود. برای تو همیشه یک درس، یک چالش و یک سطح بالاتر وجود داشت؛ آن ذهنیت نه تنها این باشگاه، بلکه مرا برای همیشه تغییر داد. کار کردن با تو افتخار دوران حرفه‌ای من بود. ممنونم رئیس. 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.