پس از دو سال و نیم؛ اللهیار جدا شد

فرارو جمعه 08 خرداد 1405 - 14:38
الله‌ یار صیادمنش، وینگر ایرانی تیم وسترلو، پس از دو سال و نیم حضور در این باشگاه بلژیکی با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی از جدایی خود خبر داد.

باشگاه وسترلو بلژیک باید بدون الله‌یار صیادمنش به کار خود ادامه دهد. این بازیکن ایرانی که در ژانویه ۲۰۲۴ از هال سیتی انگلیس به وسترلو پیوسته بود، با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «فصلی از زندگی من بسته شد؛ فصلی که همیشه آن را گرامی خواهم داشت. برای ۲.۵ سال حضورم در وسترلو سپاسگزارم.»

صیادمنش ۲۴ ساله در مجموع ۸۴ بازی برای وسترلو انجام داد و آمار ۱۴ گل و ۱۳ پاس گل را به ثبت رساند.

قرارداد این بازیکن به پایان رسیده و او از وضعیت آزاد خود برای جدایی استفاده می‌کند. این جدایی ضربه مالی سنگینی برای باشگاه وسترلو محسوب می‌شود؛ چرا که آن‌ها برای جذب این بازیکن ۲ میلیون یورو هزینه کرده بودند.

صیادمنش سابقه بازی در تیم‌های فنرباغچه و زوریا لوهانسک را نیز در کارنامه دارد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.