علی دایی: افتخار می‌کنم به خاطر حرف حق ممنوع‌ الکار شدم/ جایگاهی که بین مردم دارم را با هیچ چیز عوض نمی‌ کنم

رکنا جمعه 08 خرداد 1405 - 14:34
رکنا: علی دایی ۴ سال قبل مدعی بود حتی اگر ممنوع‌ الکار هم باشد، به خاطر بر زبان آوردن حرف حق بوده و افتخار می‌ کند که چنین اتفاقی برایش افتاده است.

به گزارش رکنا، از اردیبهشت ۱۳۹۸ که علی دایی با مدیران باشگاه سایپا به بن‌بست خورد و از این تیم کنار گذاشته شد، دیگر شهریار فوتبال ایران را در این عرصه ندیدیم و به همین دلیل شایعات فراوانی در موردش به راه افتاد.

دایی در ۷ خرداد ۱۴۰۱ طی گفت‌وگویی تصویری با عادل فردوسی‌پور حرف‌های خاصی بر زبان آورد که توجه به آن‌ها هنوز هم جذاب است:

  • در این مملکت با هر کسی که بزرگ شود، زاویه داریم. حسادت بد چیزی است. البته مرحوم پدرم مثالی می‌زد و می‌گفت از یک حدی که بزرگتر بشوی، پنکه سقفی گردنت را می‌زند! ظاهرا طولانی‌ترین پنکه برای مملکت ماست.
  • جایگاهی که بین مردم دارم را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم و حتی اگر ممنوع‌الکار هم باشم، افتخار می‌کنم به خاطر بر زبان آوردن حرف حق چنین اتفاقی برایم رخ داده است.
  • هرگز آویزان این فوتبال نبوده و نیستم.
  • یارانه دادن یعنی توهین به مردم ایران. هرماه چند هزار میلیارد تومان یارانه داده می‌شود؟ با این پول آیا نمی‌شد کارخانه ساخت و برای میلیون‌ها نفر شغل ایجاد کرد؟

علی دایی

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.