فعالیت تیم‌های فوتبال پایه فولاد هرمزگان همچنان تداوم خواهد داشت

ایرنا پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 19:31
بندرعباس - ایرنا - مدیر امور ورزش شرکت فولاد هرمزگان گفت: فعالیت تیم های پایه فوتبال فولاد هرمزگان کما فی السابق تداوم دارد و مشکلی در خصوص تیمداری در این رشته وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، محمد کارگران روز پنجشنبه در این خصوص افزود: تیم‌های پایه فوتبال فولاد هرمزگان طی سال‌های گذشته با نگاه مثبت و حمایتی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت با حرکت اصولی و با برنامه در مسیر رشد و ترقی گام برداشته است.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال نونهالان فولاد هرمزگان برای نخستین بار در فصل جاری به جمع ۶ تیم نهایی صعود کرده است و منتظر مشخض شدن حریف بعدی خود است، اضافه کرد: تیم نوجوانان فولادهرمزگان هم در مسیر صعود به لیگ برتر در حال فعالیت است و مشکلی در خصوص آماده سازی تیم‌ها وجود ندارد.

فعالیت تیم‌های پایه فولاد هرمزگان همچنان تداوم خواهد داشت
مدیر امور ورزش شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه فعالیت مدرسه فوتبال فولاد هرمزگان نیز از اول تیرماه با پایان امتحانات مدارس از سر گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: نگاه عالی شرکت فولاد هرمزگان در استفاده از ظرفیت‌های بومی در تمامی بخش‌ها نیز در اولویت قرار گرفته است و در فصل آینده تیم‌های پایه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان در تمامی ارکان از ظرفیت نیروهای بومی استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه فولاد هرمزگان سردمدار حمایت از تیم های پایه ورزش در استان است، گفت: با نگاه مثبت و حمایتی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد هرمزگان مشکلی از بابت تداوم فعالیت‌ها وجود ندارد بلکه با برگزاری نشست‌های تخصصی با مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان و نگاه ویژه‌شان در فصل آینده با برنامه ریزی اصولی و بهره.وری بیشتر در مسیر موفقیت.های هدفمند گام برخواهیم داشت.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.