خدمات رایگان مترو و اتوبوس در تهران ادامه دارد؟

رکنا پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 16:13
رکنا: سخنگوی شهرداری تهران از استمرار رایگان بودن استفاده از اتوبوس‌های BRT و مترو خبر داد.

به گزارش رکنا، عبدالمطهر حمیدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: طرحی را تعدادی از نمایندگان شورای شهر با محوریت آقای سروری در شورای شهر مطرح کرده‌اند و امیدوارم این طرح به زودی نهایی شود.

وی درباره رایگان‌شدن حمل‌ونقل عمومی در تهران گفت: پس از تصویب این طرح، به نوعی می‌توان گفت که حمل‌ونقل عمومی در تهران رایگان خواهدشد و بخش‌های متعددی از جامعه می‌توانند از این سرویس استفاده کنند.

سخنگوی شهرداری تهران درباره تصمیم این نهاد گفت: شهرداری تهران تصمیم گرفته به رایگان بودن مترو و BRT تا زمان به سرانجام رسیدن طرح مدنظر ادامه‌دهد. به عبارت دیگر، به مسیر رایگان‌بودن مترو و BRT در دوران جنگ و آتش‌بس ادامه دادیم. امیدواریم که این طرح در شورای شهر به تصویب برسد. 

وی گفت: اتوبوس‌های بخش خصوصی در این طرح  قرار ندارند اما اتوبوس‌های تندرو رایگان هستند.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.