انتظار افزایش ۱۵ درجه‌ای دما در برخی نقاط شمال کشور در روز جمعه

فرارو پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 14:51
سازمان هواشناسی با اشاره به نفوذ توده هوای گرم در روز جمعه در اکثر نقاط، از افزایش حدود ۱۵ درجه‌ای دما در برخی مناطق شمالی کشور خبر داد.

به گزارش سازمان هواشناسی، فردا (جمعه) با نفوذ توده هوای گرم پیش بینی می شود که دمای بیشینه اکثر نقاط کشور با افزایش محسوس بیش از ۲ درجه‌ای همراه خواهد شد.

انتظار می رود که این بی هنجاری دمایی در استان‌های مازندران و گلستان شدیدتر باشد؛ به شکلی که در برخی نقاط این استان ها افزایش دما تا ۱۵ درجه را نیز شاهد خواهیم بود.

بیشینه دما برای شهر تهران در روز پنجشنبه ۳۴ درجه و در روز جمعه ۳۶ درجه پیش بینی می شود.

دمای شهر ساری امروز ۳۲ و فردا با افزایش دمای ۱۲ درجه‌ای به حدود ۴۴ درجه سلسیوس خواهد رسید.

همچنین دمای شهر گرگان امروز ۳۴ درجه و روز جمعه حدود ۴۷ درجه پیش بینی می شود.

روز شنبه با نفوذ توده هوای خنک انتظار می رود در اکثر نقاط کشور به ویژه در نیمه شمالی کشور وضعیت دمایی ضمن کاهش محسوس، به وضعیت نرمال قبل از روز جمعه باز گردد، به طوریکه دمای بیشینه تهران به حدود ۳۲، ساری حدود ۲۶ و گرگان حدود ۲۶ درجه کاهش یابد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.