تریتا پارسی: لیندسی گراهام نمی‌خواهد بحران ایران و آمریکا حل شود

فرارو پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 00:55
تریتا پارسی در پیامی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس نوشت: گراهام به همه میانجیگرانی که تلاش کرده‌اند مناقشه آمریکا و ایران را حل کنند، حمله کرده است چرا که او نمی‌خواهد این بحران حل شود.

«تریتا پارسی» تحلیلگر مسایل بین المللی و معاون اجرایی اندیشکده کوئینسی در پیامی اعلام کرد که لیندسی گراهام سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی، حامی بحران و جنگ در ایران است و به میانجی‌ها حمله می‌کند.

به گزارش ایرنا، تریتا پارسی در پیامی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس نوشت: گراهام به همه میانجیگرانی که تلاش کرده‌اند مناقشه آمریکا و ایران را حل کنند، حمله کرده است چرا که او نمی‌خواهد این بحران حل شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این سناتور جمهوری‌خواه پیشتر ادعا کرده بود که پاکستان یک میانجی مشکل‌دار است، خاطرنشان کرد: دشمنی پاکستان با (رژیم) اسرائیل اولین دلیل گراهام برای مطرح کردن چنین ادعایی است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.