ادعای روبیو: در مذاکره با ایران پیشرفت‌هایی حاصل شده‌است

فرارو چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 21:30
وزیر خارجه ترامپ در عین حال مدعی شد: «ما مسیر مذاکره و دیپلماسی را ترجیح می‌دهیم و تمام فرصت را برای موفقیت آن فراهم خواهیم کرد.»

مارکو روبیو وزیر خارجه آمریکا با بیان این ادعا که دیپلماسی، گزینه اول در قبال ایران است، مدعی شد: پیشرفت‌هایی در مذاکره با ایران حاصل شده است.

به گزارش ایرنا، روبیو امروز چهارشنبه به وقت محلی در نشست کابینه ترامپ در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت مذاکرات با ایران گفت که احساس می‌کند «تا حدی پیشرفت‌هایی» در گفت‌ وگوها با ایران حاصل شده است و «چند ساعت و چند روز آینده» اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه خواهد شد.

روبیو که در سمت راست دونالد ترامپ نشسته بود، با تکرار تهدیدات ادعا کرد کرد که اگر مذاکرات به نتیجه مطلوب آمریکا نرسد، رئیس‌جمهور «گزینه‌های دیگری» نیز در اختیار دارد.

وزیر خارجه ترامپ در عین حال مدعی شد: «ما مسیر مذاکره و دیپلماسی را ترجیح می‌دهیم و تمام فرصت را برای موفقیت آن فراهم خواهیم کرد.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.