تداوم بلاتکلیفی مدیریتی در رشت؛/ اعتراض دسته‌جمعی بازیکنان داماش به مالکیت

ورزش سه سه شنبه 05 خرداد 1405 - 22:22
اعضای تیم فوتبال داماش گیلان در اعتراض به مشخص نشدن وضعیت مالکیت این باشگاه، با تنظیم یک صورت‌جلسه رسمی خواهان رسیدگی فوری مسئولان شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات روز دوشنبه تیم داماش گیلان تحت تأثیر اعتراض بازیکنان و کادر فنی قرار گرفت. جو حاکم بر تمرین به دلیل ادامه مشکلات مالکیتی و اداری باشگاه بسیار سنگین بود و اعضای تیم با امضای یک صورت‌جلسه، ناراحتی خود را از وضعیت موجود اعلام کردند.

بازیکنان و مربیان داماش در این اعتراض دسته‌جمعی اعلام کردند که در نارضایتی کامل از روند انتقال مالکیت هستند. باشگاه داماش در این باره نوشت: «این اقدام که با تنظیم یک صورتجلسه رسمی همراه بود، نشان از لبریز شدن صبر بازیکنان و اعضای تیم داماش را دارد که در واقع فرآیند انتقال مالکیت باشگاه به هلدینگ دامون صنعت تدبیر، وجه‌المصالحه زیاده‌خواهی برخی مدعیان فاقد صلاحیت شده است.»

اعضای تیم معتقدند برخی افراد با ایجاد مانع در مسیر قانونی انتقال مالکیت، باعث آسیب دیدن این باشگاه قدیمی و پرطرفدار شده‌اند و به همین خاطر از مسئولان استان گیلان درخواست کردند تا با برخورد قاطع با این سنگ‌اندازی‌ها، اجازه دهند باشگاه در شرایطی آرام به فعالیت خود ادامه دهد.

اگرچه تمرینات داماش با پادرمیانی نصیر نعیمی‌پور و به خاطر آمادگی برای بازی روز چهارشنبه به‌طور موقت از سر گرفته شد، اما بازیکنان اعلام کرده‌اند که این آرامش مقطعی است. آنها انتظار دارند پیش از آنکه فرصت از دست برود، مراجع قانونی وضعیت انتقال مالکیت را یکسره کنند تا داماش از بن‌بست فعلی خارج شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.