واکنش زیدآبادی به انتقاد از اتصال اینترنت/ پس باید زمین و آسمان و دریا را هم به روی مردم بست!

اقتصادنیوز سه شنبه 05 خرداد 1405 - 21:25
اقتصادنیوز: زیدآبادی در واکنش به انتقاد از اتصال اینترنت بین الملل نوشت: با حسابِ ارگان شهرداری تهران، پس باید زمین و آسمان و دریا را هم به روی مردم بست!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، احمد زیدآبادی تحلیلگر سیاسی در کانال تلگرامی خود با عنوان «آنها را هم ببندید!» نوشت:

« ارگان شهرداری تهران در مخالفت با دستور رئیس‌جمهور برای بازگشت اینترنت به وضعیت پیش از جنگ نوشته است: "آیا واقعا روشن نیست که جنگ امروز فقط در زمین و آسمان و دریا نیست و فضای سایبری هم یکی از اصلی‌ترین میدان‌های نبرد است؟"با حسابِ ارگان شهرداری تهران، پس باید زمین و آسمان و دریا را هم به روی مردم بست!»

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.