پهلوی‌چی‌ها درحال کارما پس دادن هستند!

همشهری آنلاین سه شنبه 05 خرداد 1405 - 19:57
دقیقا همان نیروهایی که در دی‌ماه مردم ایران را به خشونت‌ تشویق می‌کردند و پلیس کشورمان را بابت برخورد با اقدامات ضدامنیتی تحقیر کردند، حال بابت رفتارهای خارج از قانون خود به وسیله قوه قهریه خنثی شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، اخیرا در برلین، پایتخت المان تظاهراتی در راستای حمایت از مردم ایران برگزار شد که ایرانیان ساکن آن شهر با حضور در خیابان، آمریکا و اسرائیل را بابت حمله به کشور محکوم کرده و شعارهایی در حمایت از جمهوری اسلامی دادند.

در حاشیه این تجمعات، طرفداران شازده پهلوی‌ها قصد برهم زدن برنامه را داشتند که با برخورد سخت پلیس برلین مواجه شدند. فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی به خوبی حکایت‌گر آن است که پلیس آلمان چگونه نسبت به اقدامات غیرقانون و هنجارشکنانه واکنش نشان داد و تعدادی از نیروهای سلطنت‌طلب را بازداشت می‌نماید.

نکته قابل توجهی که در این فیلم‌ها نمایانگر است این است که در هر جای جهان پلیس در قبال اقدام غیرقانونی و ضدهنجار ایستادگی می‌کند. دقیقا همان نیروهایی که در دی‌ماه مردم ایران را به خشونت‌ تشویق می‌کردند و پلیس کشورمان را بابت برخورد با اقدامات ضدامنیتی تحقیر کردند، حال بابت رفتارهای خارج از قانون خود به وسیله قوه قهریه خنثی شدند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.