برقراری کامل اتصال اینترنت بین‌الملل روی اینترنت ثابت

ایرنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 19:30
تهران- ایرنا- شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: دسترسی به اینترنت بین‌الملل برای تمامی کاربران این شرکت برقرار شده است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون مشترکانی که از سرویس‌های پهن‌باند ثابت (FTTH، VDSL و ADSL) استفاده می‌کنند، بدون هیچ محدودیتی به شبکه جهانی اینترنت متصل هستند و می‌توانند از همه سرویس‌ها و وب‌سایت‌های بین‌المللی به طور کامل بهره‌مند شوند.

در حال حاضر محدودیتی برای اتصال به شبکه جهانی وجود ندارد. چنانچه پس از برقراری اتصال، اگر مشترکان همچنان با کندی یا مشکل در دسترسی مواجه هستند، مودم خود را یک بار راه‌اندازی مجدد (Restart) نمایند تا ارتباط با شبکه به‌روزرسانی شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.