مانولوپولوس به تهران رسید؛ شروع سرمربی یونانی تیم ملی بسکتبال بدون اتلاف وقت

ایرنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 17:47
تهران- ایرنا- سرمربی یونانی تیم ملی بسکتبال ایران با ورود به تهران راهی استان البرز شد تا بازی استقلال تهران و پالایش نفت آبادان را از نزدیک دنبال کند.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، سوتیریس مانولوپولوس که ساعت ۱۵ امروز وارد تهران شده تا روند آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال ایران را از سر بگیرد به استان البرز سفر کرد تا دیدار تیم‌های استقلال تهران و پالایش نفت آبادان را از نزدیک ببیند و آخرین وضعیت آمادگی بازیکنان خود را رصد کند.

گفتنی است، سرمربی یونانی تیم ملی بسکتبال کشورمان در مدتی که خارج از ایران بود، ضمن بررسی روند فعالیت‌های داخلی به بررسی شرایط بازیکنان بسکتبال کشورمان در خارج از کشور هم پرداخته و ۲ بازیکن جدید پیدا کرده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.