مریم عبدالله پور به مدال طلا رسید

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 12:26
ملی پوش پاراتکواندو ایران ضمن کسب مدال طلا، سهمیه حضور در بازی های پاراآسیایی ناگویا را هم به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های پاراتکواندو قهرمانی آسیا که انتخابی حضور در بازی های پاراآسیایی ناگویا هم هست و به میزبانی مغولستان برگزار می شود، امروز سه شنبه مریم عبدالله پور در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم که ۵ شرکت کننده داشت، به عنوان قهرمانی و مدال طلا رسید.

عبدالله پور در مبارزه فینال ملکیزووا از ازبکستان را شکست داد و به مدال طلا رسید. این ملی پوش پاراتکواندو ایران با حضور در فینال سهمیه حضور در بازی های پاراآسیایی ناگویا را کسب کرده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.