به گزارش همشهری آنلاین، رئیس سازمان بهینهسازی انرژی درباره اینکه چقدر ما در حوزه انرژی طی دوران جنگ آسیب دیدیم گفت: آن عددی که امروز ما تولید میکردیم بعد از جنگ دشمن، ۵۵ میلیارد متر مکعب کاهش پیدا کرده است.
به گزارش همشهری آنلاین، رئیس سازمان بهینهسازی انرژی درباره اینکه چقدر ما در حوزه انرژی طی دوران جنگ آسیب دیدیم گفت: آن عددی که امروز ما تولید میکردیم بعد از جنگ دشمن، ۵۵ میلیارد متر مکعب کاهش پیدا کرده است.