فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت، اظهار کرد: امیدواریم با ابلاغ رئیس جمهور ظرف روزهای آتی اینترنت بین الملل بازگشایی شود.
سخنگوی دولت گفت: با توجه به محدودیتهای اینترنت و همچنین پایبندی آقای پزشکیان و دولت ایشان به قانون اساسی، حقوق مردم و جلوگیری از هرگونه ناعدالتی و تبعیض، ستادی با دستور ایشان و به ریاست آقای دکتر عارف با عنوان ستاد ویژه ساماندهی فضای مجازی تشکیل شد.
وی افزود: این ستاد در جلسات مکرری که برگزار کرد، دیروز به این جمعبندی رسید که بازگشایی اینترنت انجام شود و ابلاغ رئیسجمهور نیز به وزارت ارتباطات صورت گرفته است. امیدواریم که ظرف روزهای آینده، انشاءالله، بتوانیم هرچه سریعتر این حقوق حق مردم را به آنان بازگردانیم.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.