مصوبه بازگشایی اینترنت بین‌ الملل به وزارت ارتباطات ابلاغ شد

رکنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 11:20
رکنا سیاسی: سخنگوی دولت درباره مصوب بازگشایی اینترنت گفت: رئیس جمهور روز گذشته ( دوشنبه ) مصوب بازگشایی اینترنت را به وزارت ارتباطات ابلاغ کرد.

 به گزارش خبرنگار رکنا درحوزه دفتر سخنگوی دولت،  فاطمه مهاجرانی  امروز ( سه شنبه ) در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌ها در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره زمان بازگشایی اینترنت بین‌الملل، اظهار کرد: با توجه به محدودیت اینترنت و پایبندی مسعود پزشکیان و دولت بر جلوگیری از ناعدالتی و تبعیض، ستاد ویژگی سازماندهی فضای مجازی تشکیل شد.

وی یادآور شد: این ستاد دیروز به این جمع‌بندی رسید که بازگشایی اینترنت انجام شود و دیروز ابلاغ رئیس‌جمهوری به وزارت ارتباطات انجام شد.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.