دو ملی‌پوش ایران مصدوم هستند

ورزش سه سه شنبه 05 خرداد 1405 - 11:07
دو بازیکن تیم ملی ایران به دلیل آسیب دیدگی دور از تمرینات گروهی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین دیروز دوشنبه شاگردان امیر قلعه‌نویی در جریان اردوی آنتالیا در حالی برگزار شد که دو بازیکن به علت مصدومیت نتوانستند در کنار دیگر بازیکنان حضور پیدا کنند و به‌صورت انفرادی زیر نظر کادر پزشکی کار کردند.

میلاد محمدی، مدافع چپ ملی‌پوش پرسپولیس که در دومین مسابقه درون گروهی در اردوی داخلی دچار آسیب دیدگی شد، از روز 16 اردیبهشت تاکنون درگیر مصدومیتش است و همچنان روند درمان خود را دور از تمرین گروهی دنبال می‌کند.

هادی حبیبی‌نژاد هم که دو روز قبل در جریان تمرین پرفشار تیم ملی ایران دچار کشیدگی کشاله ران شد، در کارِ گروهی دیروز حضور نداشت و در کنار میلاد محمدی تمرینات اختصاصی را انجام داد.

با وجود حضور میلاد محمدی و حبیبی‌نژاد در کنار زمین و تمرینات تیم ملی، روزبه چشمی دیگر بازیکن آسیب دیده از محل اردو رفته تا روند درمانش را دور از ترکیه پیگیری کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.