اقتصادنیوز: وزاری خارجه مصر و امارات درباره مذاکرات ایران و آمریکا تلفنی گفتوگو کردند؛وزیر امور خارجه مصر در این تماس تلفنی، بر اهمیت اولویت دادن به دیپلماسی به عنوان تنها گزینه مناسب برای حل مسایل برجای مانده و جلوگیری از فرو رفتن منطقه به درگیری بیشتر تأکید کرد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «بدر عبدالعاطی» وزیر امور خارجه مصر، امروز دوشنبه با شیخ «عبدالله بن زاید» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه امارات متحده عربی در مورد وضعیت منطقه و پیشرفت مذاکرات آمریکا و ایران، تلفنی گفتوگو کرد.
بنا بر گزارش الیوم السابع، وزیر امور خارجه مصر در این تماس تلفنی، بر اهمیت اولویت دادن به دیپلماسی به عنوان تنها گزینه مناسب برای حل مسایل برجای مانده و جلوگیری از فرو رفتن منطقه به درگیری بیشتر تأکید کرد.
وزیر مصری ابراز امیدواری کرد تلاشهای دیپلماتیک منجر به توافقی شود که به جنگ پایان دهد و راه را برای بازگرداندن امنیت و ثبات منطقهای هموار کند.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.