شوک بزرگ به سرخ‌پوشان اهوازی/ مدیرعامل فولاد استعفا داد؟

افکار نیوز دوشنبه 04 خرداد 1405 - 22:15
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، در آستانه لیگ بیست‌وپنجم و به دلیل چالش‌های مالی و بلاتکلیفی وضعیت باشگاه، تصمیم به جدایی و استعفا گرفت.

در حالی که هواداران فولاد خوزستان منتظر روشن شدن تکلیف تیم در لیگ بیست‌وپنجم هستند، انتشار خبر احتمال جدایی حمیدرضا گرشاسبی، باشگاه را در وضعیت بحرانی قرار داده است. مدیرعامل موفق فولادی‌ها که به دلیل مشکلات شدید مالی و نبود چشم‌انداز روشن برای آینده باشگاه، تصمیم به استعفا گرفته، حالا در یک قدمی درهای خروجی قرار دارد؛ هرچند هنوز مشخص نیست هیئت‌مدیره با این درخواست موافقت خواهد کرد یا خیر.

این اتفاقات در شرایطی رخ می‌دهد که پس از آسیب‌های وارده به کارخانه فولاد خوزستان در جریان حوادث اخیر، شایعاتی مبنی بر دستور وزارت صمت برای توقف فعالیت‌های ورزشی این باشگاه به گوش می‌رسید. اگرچه این موضوع پیش‌تر از سوی مدیران تکذیب شده بود، اما حالا به نظر می‌رسد «بلاتکلیفی» مورد اشاره گرشاسبی، ریشه در همین چالش‌های زنجیره‌ای و بحران‌های پس از حادثه کارخانه دارد. باید دید مدیریت ارشد فولاد برای خروج از این بن‌بست چه تدبیری خواهد اندیشید.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.