۳ نماینده ایران در آسیا مشخص شدند/ استقلال و تراکتور در لیگ نخبگان

مشرق نیوز دوشنبه 04 خرداد 1405 - 22:53
با تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال سه تیم اول جدول رده بندی نمایندگان ایران در آسیا خواهند بود.

به گزارش مشرق، در شرایطی که عنوان شده فدراسیون فوتبال ۳ نماینده ایران را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرده است اما پیگیری ها نشان می دهد تصمیم نهایی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال این نیست.

قرار است سازمان لیگ ۶ تیم اول جدول را به فدراسیون فوتبال معرفی کرده و این فدراسیون مدارک این ۶ باشگاه را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا بارگذاری کند. در مرحله بعد باید موضوع دور مجوز حرفه ای هر ۶ باشگاه مورد تائید afc قرار بگیرد ضمن اینکه در این مرحله امکان موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ادامه لیگ برتر و معرفی با تاخیر نمایندگان ایران در لیگ نخبگان اسیا و لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.

در واقع سازمان لیگ و فدراسیون با این حربه تصمیم دارند کنفدراسیون فوتبال آسیا را در جریان چگونگی معرفی نمایندگان ایران در آسیا قرار داده و آنها هم در این زمینه نظر نهایی را اعلام کنند.

در حال حاضر طبق جدول لیگ برتر استقلال با ۴۱، تراکتور با ۳۹، سپاهان با ۳۹، گل‌گهر با ۳۶، چادرملو با ۳۵ و پرسپولیس با ۳۴ امتیاز به ترتیب تیم‌های اول تا ششم جدول رده‌بندی محسوب می‌شوند.

منبع: تسنیم

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.