جزئیات جلسه ستاد ویژه ساماندهی و راهبری فضای مجازی کشور از زبان عارف

فرارو دوشنبه 04 خرداد 1405 - 17:54
معاون پزشکیان گفت: در کشورمان دانشمندان جوان و مستعدی داریم که من به عنوان یک معلم کوچک دانشگاه به وجود آنان افتخار کرده و از حضور آنان در بخش علم و فناوری احساس غرور می‌کنم.

چهارمین جلسه ستاد ویژه ساماندهی و راهبری فضای مجازی کشور به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور و با حضور اعضای ستاد تشکیل شد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف با اشاره به فرایند تشکیل این جلسه، گفت: رئیس‌جمهور به عنوان رئیس‌ دولت، رئیس شورای عالی امنیت ملی، رئیس شورای عالی فضای مجازی و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی از اختیارات قانونی خود برای تشکیل این ستاد استفاده کرده است.

 معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: برای اولین بار است که مسعود پزشکیان  در حکمی از عنوان رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی استفاده کرده است، بنابراین این ستاد هم ستاد دولت و هم ستاد شورای عالی امنیت ملی است.

وی در ادامه با انتقاد از برخی عملکردهای سلیقه‌ای و شخصی در حوزه فضای مجازی و اینترنت، گفت: در کشورمان دانشمندان جوان و مستعدی داریم که من به عنوان یک معلم کوچک دانشگاه به وجود آنان افتخار کرده و از حضور آنان در بخش علم و فناوری احساس غرور می‌کنم. اما ما برای این جوانان دانشمند، مستعد و وطن‌دوست چه کرده‌ایم؟ آیا به این موضوع فکر کرده‌ایم که این جوانان مستعد با بسته شدن اینترنت قادر به انجام چه کاری هستند؟

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.