چهارمین جلسه ستاد ویژه ساماندهی فضای مجازی به ریاست معاون اول رئیسجمهور و با حضور اعضای ستاد برگزار و در این نشست مصوبات مهمی در خصوص وضعیت اینترنت کشور تصویب شد.
به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس؛ چهارمین جلسه ستاد ویژه ساماندهی فضای مجازی به ریاست محمدرضا عارف معاون اول رئیسجمهور و با حضور اعضای ستاد برگزار شد. در این جلسه مصوبات مهمی در خصوص اتصال به اینترنت بین الملل تصویب شد که پس از تایید نهایی رئیسجمهور، برای اجرا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ میشود.
یک منبع گفت: در این جلسه برقراری اتصال اینترنت بینالملل با ۹ رای موافق و ۳ رای مخالف تصویب و برای تأیید به دفتر رئیسجمهور ارسال شد.جزییات بیشتر این مصوبه درباره اتصال به اینترنت بین الملل اطلاع رسانی خواهد شد.
منبع خبر "
ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.