۵ دستگاه ماینر در دشت آزادگان کشف شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 20:03
اهواز ـ فرمانده انتظامی دشت آزادگان از کشف ۵ دستگاه استخراج رمز ارز (ماینر) غیرمجاز در یکی از مناطق این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین بیت سیاح پیش از ظهر دوشنبه در گفتگویی رسانه ای اظهار کرد: در پی خبری مبنی بر استفاده از دستگاه استخراج رمز ارز (ماینر) غیرمجاز توسط فردی در یکی از مناطق شهرستان دشت آزادگان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی، به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن تعداد ۵ دستگاه ماینر استخراج رمز ارز کشف کردند.

سرهنگ بیت سیاح با بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی ماینرهای کشف شده را بالغ بر ۷ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در خاتمه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.