امتحانات خرداد در چهارمحال و بختیاری غیر حضوری برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 19:36
شهرکرد-مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری غیرحضوری ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نوبت دوم برای دانش‌آموزان دوره اول متوسطه و دروس غیرنهایی دوره دوم متوسطه خبر داد.

بهمن خدادادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های تکمیلی و جمع‌بندی نظرات والدین و دانش‌آموزان، مقرر شده است ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نوبت دوم در مقاطع دوره اول متوسطه و همچنین دروس غیرنهایی دوره دوم متوسطه، به صورت غیرحضوری برگزار شود.

وی افزود: این شیوه شامل دانش‌آموزان مدارس روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلبان آزاد در شاخه‌های نظری، فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش است و از روز شنبه ۹ خرداد ماه اجرایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امتحانات نهایی پایه‌های یازدهم و دوازدهم حداقل دو هفته پس از عادی شدن شرایط جنگی برگزار می‌گردد و زمان‌بندی دقیق این آزمون‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

خدادادی تأکید کرد: جزئیات و نحوه برگزاری امتحانات غیرحضوری نیز به زودی از طریق مراجع رسمی اطلاع‌رسانی استان و پیام‌رسان‌های داخلی اعلام می‌شود، خانواده‌ها و دانش‌آموزان برای دریافت به‌روزترین اطلاعات می‌توانند به آدرس‌های اعلام‌شده در کانال‌های ارتباطی آموزش و پرورش استان مراجعه کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.