واکنش فرمانده قرارگاه خاتم به ادعای آمریکا درباره نابودی تجهیزات نظامی ایران/ سامانه‌های جدید پدافندی به کار می‌گیریم/ تا آخر شکست را بر دشمنان تحمیل خواهیم کرد

اقتصادنیوز دوشنبه 04 خرداد 1405 - 19:18
اقتصادنیوز: فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) همچنین درباره آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی نیرو‌های مسلح، عنوان کرد: روند ارتقاء تجهیزات ما به لحاظ تطبیق با شرایط روز، مرتباً در حال پیشرفت بوده و این موضوع در میدان، مشهود است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، سرلشکر خلبان «علی عبداللهی» در گفت‌وگویی درباره ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر نابودی کامل تجهیزات دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دشمن بار‌ها مدعی شد که بخش نظامی ما را در حوزه‌های دریایی، هوایی و موشکی نابود کرده‌است؛ ولی همواره ما در صحنه جنگ نشان دادیم که همه ظرفیت‌های ما باقی مانده است. ما تا آخر با دشمنان مبارزه و شکست را بر آن‌ها تحمیل خواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) همچنین درباره آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی نیرو‌های مسلح، عنوان کرد: روند ارتقاء تجهیزات ما به لحاظ تطبیق با شرایط روز، مرتباً در حال پیشرفت بوده و این موضوع در میدان، مشهود است.

وی با بیان اینکه پدافند هوایی ایران در جنگ تحمیلی سوم به مراتب بهتر از گذشته عمل کرد، گفت: ان‌شاءالله سامانه‌های جدیدی را به کار خواهیم گرفت تا بیش از پیش با حملات هوایی دشمن مقابله کنیم.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.