ارزشیابی پایانی نوبت دوم پایه نهم به صورت داخلی برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 خرداد 1405 - 18:08
همدان- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش همدان گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و غیرحضوری شدن مدارس، ارزشیابی های پایانی نوبت دوم پایه نهم به صورت داخلی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید پیری گفت: بر اساس تصمیمات ستاد آزمون های اداره کل آموزش و پرورش استان، ارزشیابی های پایانی نوبت دوم پایه نهم در خرداد ۱۴۰۵ به صورت داخلی و با محوریت مدرسه برگزار شود.

وی افزود: این تصمیم با توجه به شرایط خاص کشور و غیر حضوری شدن برگزاری ارزشیابی های پایه هفتم تا دهم اتخاذ شده است.

معاون آموزش متوسطه استان همدان خاطرنشان کرد: در خصوص میزان تأثیر عملکرد تحصیلی دانش آموز و عوامل مؤثر و سایر شیوه های ارزشیابی بر نمره پایانی نوبت دوم متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.